Název:
Procedurální generování trati
Překlad názvu:
Procedural Track Generator
Autoři:
Ončo, Michael ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakářská práce se zabývá procedurálním generováním nekonečné překážkové dráhy pro hru, ve které hráč tyto překážky překonává. Zkoumá vhodné způsoby, jak danou dráhu generovat. V rámci tohoto výzkumu studuje základní vlastnosti šumů a gramatik. Dále se zaměřuje hlavně na gramatiky, L-systémy a jejich vlastnosti. Výstupem této bakalářské práce je program generující překážkovou dráhu, zobrazující vygenerovanou geometrii pomocí OpenGL a umožňující tuto trať procházet.
This bachelor's thesis deals with procedural generation of an obstacle course for a game in which the player has to overcome these obstacles. It researches suitable ways of generating such course. Within the scope of this research the thesis studies basic traits of noises and grammars. Furthermore it mainly focuses on grammars, L-systems and their attributes. Output of this bachelor's thesis is an application generating the obstacle course, visualizing its geometry using OpenGL and enabling movement through it.
Klíčová slova:
gramatika; L-systém; procedurální generování; procedurální šum; grammar; L-system; procedural generation; procedural noise
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85192