Original title:
Marketingová strategie pro expanzi firmy IVK s.r.o.
Translated title:
Marketing Strategy for Expansion of IVK s.r.o.
Authors:
Ivičič, Stanislav ; Dufka, Jakub (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce je zamřena na zpracování externí a interní analýzy firmy IVK s.r.o.. Z této analýzy budou vycházet doporučení ke strategii expanze.
Work is oriented to create elaboration of external and internal analysis company IVK s.r.o. This analysis is resource to create recommendation for expansion strategy.
Keywords:
analysis; marketing mix; strategy; SWOT; analýza; marketingový mix; strategie; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7111