Original title:
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Translated title:
Proposal of Communication Plan in Salon MIA
Authors:
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate current communication mix of salon MIA and present suggestions for its improvement. Theoretical part describes theoretical background of related problem. The next practical part is focused on history and characteristics of the company, SWOT and SLEPT analysis, marketing mix and mainly its final part – communication mix. On the basis of results of these analyses are suggested proposals how to improve communication mix.
Keywords:
4P; advertising; communication mix; direct marketing.; Marketing mix; personal selling; public relations; sales promotions; 4P; komunikační mix; Marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing.; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26424