Original title:
vliv kulturních faktorů na marketingovou orientaci
Translated title:
The influence of culture on marketing orientation
Authors:
Shtukar, Natallia ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce obsahuje základní teoretická východiska tykající se popisu role kultury v marketingu, zejména televizní reklamě. V další části jde o analýze reklamní strategie Coca Cola a o charakteristice životních stylů vybraných zemí. Na základě předcházející informace jsou uvedený vlastní doporučení o budovaní a vytváření reklamní strategie Coca Cola ve vybraných zemích, zejména doporučení o tom, co by měly obsahovat reklamní sdělení, aby zaujat spotřebitelů různých národnosti a přimět je ke koupí.
Keywords:
Coca Cola; kulturní prvky; marketingová komunikace; reklama; životní styly
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6473