Original title: vliv kulturních faktorů na marketingovou orientaci
Translated title: The influence of culture on marketing orientation
Authors: Shtukar, Natallia ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce obsahuje základní teoretická východiska tykající se popisu role kultury v marketingu, zejména televizní reklamě. V další části jde o analýze reklamní strategie Coca Cola a o charakteristice životních stylů vybraných zemí. Na základě předcházející informace jsou uvedený vlastní doporučení o budovaní a vytváření reklamní strategie Coca Cola ve vybraných zemích, zejména doporučení o tom, co by měly obsahovat reklamní sdělení, aby zaujat spotřebitelů různých národnosti a přimět je ke koupí.
Keywords: Coca Cola; kulturní prvky; marketingová komunikace; reklama; životní styly

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6473

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5775


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share