Název:
Model e-marketingu firmy
Překlad názvu:
Model E-marketing Company
Autoři:
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na elektronický marketing. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržen model elektronického marketingu, který povede ke zlepšení image společnosti, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zvýšení povědomí o společnosti u zákazníků.
This thesis focuses on e-marketing. Based on the knowledge from a theoretical part is in a practical part proposed Model of e-marketing which ensure the increasing of image, to higher competitive advantage, also to increase the awareness of the company with customers.
Klíčová slova:
elektronický marketing; elektronický obchod; Internet; marketing; marketingový mix; www stránky; E-marketing; E-shop; Internet; Marketing; Marketing Mix; Website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4814