Original title:
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Translated title:
Marketing Comunication of Selected Company
Authors:
Křivská, Adéla ; Zohrabyan, Hripsime (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení online marketingové komunikace vybrané společnosti, která povede jak k většímu zisku firmy, tak i ke zvýšení povědomí o firmě.
The bachelor’s thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what are his tools and it compares theoretical knowledge with reality. It contains suggestion to improve online marketing communication of selected company that will lead both to greater profit as well as to increase awareness of the company.
Keywords:
marketing; marketing communication; online marketing communication; marketing; marketingová komunikace; online marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67755