Original title:
Návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost
Translated title:
Proposal of Communication Mix for Selected Company
Authors:
Hubená, Lucie ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci a její optimalizaci ve společnosti, která podniká v oblasti poskytování internetu. První část práce obsahuje teoretická východiska, která slouží jako základní přehled znalostí pro zpracování dalších částí. Druhá část je část analytická, kde je představen konkrétní podnik a jsou provedeny analýzy marketingové komunikace a aktuálního stavu podniku. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuta opatření, která mají vést ke zlepšení stavu marketingové komunikace podniku.
The diploma thesis deals with marketing communication and its optimization in a company which runs a business in internet providing. The first part of the thesis includes theoretical basis which serves as a general knowledge for processing of other parts. The second part of the thesis is analythical. In this part, the company is introduced and analyses of the marketing communication and current situation of the company are also carried out. According to these findings, recommendations for improvement of the marketing communication of the company are made.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; marketing; marketing communication; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178025