Original title:
Komunikační strategie pro konkrétní firmu
Translated title:
Communication Strategy for Company
Authors:
Mlčková, Helena ; Heralecký, Tomáš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce, na základě teoretických poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace, analýzy vnitřního i vnějšího okolí firmy a jejích zákazníků, definuje současný stav společnosti a navrhuje možnou komunikační strategii.
This Diploma thesis, on the basis of theoretical knowledge from marketing area and marketing communication, internal and external firm environment and hers customer analysis, defines the present state of company and suggests a possible communication strategy.
Keywords:
communication strategy.; Marketing; marketing communication; komunikační strategie.; Marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/63963