Original title:
Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank
Translated title:
Development of Communication Mix of Product of GE Money Bank
Authors:
Nekuda, Jakub ; Karhanová, Lucie (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Bakalářskou práci jsem zpracoval pro společnost GE Money Bank, a. s., která působí na českém trhu jako poskytovatel finančních služeb. Cílem práce je odhalení nedostatků používaných marketingových metod. Na základě analýzy a dotazníkového průzkumu obsahuje návrh na rozvoj marketingových aktivit.
This bachelor thesis deals with marketing problems of bank services. Bachelor thesis I worked for GE Money Bank, as, which operates on the Czech market as a provider of financial services. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods. Based on the analysis and the questionnaire survey includes a proposal for the development of sales and marketing activities.
Keywords:
advertisement; marketing; marketing communications; marketing mix.; sales promotion; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix.; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34434