Original title:
Komunikační strategie podniku
Translated title:
Company Communication Strategy
Authors:
Horáková, Vladimíra ; Fojtová, Monika (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření vhodné komunikační strategie pro společnost TOPNET Services, s.r.o. První část popisuje teorii související s touto problematikou. Následující analytická část je nejdříve zaměřena na představení společnosti, dále je provedena analýza jejího marketingového mixu a marketingového prostředí a vyhodnocen marketingový průzkum. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která by měla vést k efektivnějšímu oslovování zákazníků firmy.
This diploma thesis focuses on creation of suitable communication strategy for the TOPNET Services s.r.o. company. First part of this thesis describes the theory related to this issue. The following analytical part at first introduces the targeted company. Secondly it analysis marketing mix and marketing environment, and evaluates marketing research. In conclusion this thesis presents proposed communication strategy, that should lead to more effective way of addressing customers of the company.
Keywords:
Communication strategy; marketing; marketing communication; marketing research; promotion; questionnaire.; dotazník.; Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový výzkum; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32042