Název:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Překlad názvu:
Proposals for Changes in Internet Marketing Communication of the Selected Company
Autoři:
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
The purpose of this thesis is to propose changes of marketing strategy on the Internet. Based on theoretical knowledge and general analysis of competitors online communication have been proposed particular elements of SEO. Many of these proposals can be practically used. Results of this work can help optimize own website, start PPC campaign or just to be solid groud for other marketing activities on the Internet.
Klíčová slova:
analýza klíčových slov; Google AdWords; Google Analytics; Internet věcí; obchodní sdělení; Online marketing; PPC; SEM; SEO; sociální sítě; Google AdWords; Google Analytics; Internet of Things; keywords analysis; newsletters; Online marketing; PPC; SEM; SEO; social media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66159