Název:
Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of the Marketing Strategy for ITAB, s.r.o.
Autoři:
Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
The purpose of this diploma thesis is proposal of marketing strategy for company. The first part is focused on presentation of theoretical knowledge from strategic business management, marketing and marketing strategy. The second part contains introduction of the company and analysis of current state. Diploma thesis also deals with retail market research in Poland, Hungary, Romania, Czech Republic and search for potential customers. Based on analysis the marketing strategy is suggested, leading to improvement of company position on the market and gain of new customers.
Klíčová slova:
analýza trhu; maloobchod; marketing; Marketingová strategie; market analysis; marketing; Marketing strategy; retail
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3129