Název: Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Překlad názvu: Proposal of the Marketing Strategy for ITAB, s.r.o.
Autoři: Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; maloobchod; marketing; Marketingová strategie; market analysis; marketing; Marketing strategy; retail

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet