Original title:
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Translated title:
The advertising campaign of Kofola
Authors:
Kubovčíková, Veronika ; Horová, Olga (advisor) ; Engel, Filip (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.This thesis is about advertising campaing of Kofola. It answers the questions: Who is the consumer of Kofola and who isn't? Do people like the advertising campaings of Kofola? Do consumers and non-consumers know the advertising campaings of Kofola? Do people buy the product Kofola thanks to the advertising campaings? All findings are deduced from the questionary survey.
Keywords:
advertising campaign; kofola; marketing communication; kofola; marketingová komunikace; reklamní kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/9770