Original title:
Marketingová strategie nové produktové řady
Translated title:
Marketing Strategy for the New Product Line
Authors:
Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.
Diploma thesis deals with the proposal of marketing strategy for an existing company, which is producing platforms for disabled people. This company will expand and distribute also lifts. The marketing strategy is based on the theory and analysis of the state of the company. Implementations should lead to getting into the awareness of new clients and entry of the company into a new market.
Keywords:
analysis; conception; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; strategy; Strategy objectives; SWOT; analýza; cena; koncepce; Marketing; marketingový mix; místo; produkt; propagace.; strategické cíle; strategie; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/37154