Original title:
Návrh marketingové komunikace
Translated title:
Proposal of Marketing Communication
Authors:
Slavíčková, Marie ; Pelikán, Vladimír (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu návrhu marketingové komunikace pro středně velkou obchodní společnost. V první části práce jsou popsány teoretická východiska a charakterizovány základní pojmy s poznatky z oblasti marketingu. V druhé části je vystižena povaha obchodní společnosti PRECON s.r.o. a její současný marketingový stav. Poslední část je zaměřena na sestavení návrhu marketingové komunikace pro společnost.
This bachelor thesis is focused on creation of the marketing communication proposal for medium-sized trading company. The first part of thesis describes theoretical background and characteristics of basic concepts and knowledges of marketing. The second part characterizes trading company PRECON s.r.o. and its current marketing status. The last part focuses on creation of a proposal of marketing communication proposal for this company.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing environment; marketing mix; marketing; marketingová komunikace; marketingové prostředí; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178610