Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for a Company
Authors:
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
This thesis focuses on suggestion marketing strategy for company Wood Cité, which among other things deals with the sale wood products. The theoretical part describes the marketing management and environment. The practical part focuses on specific proposals marketing strategies.
Keywords:
Marketing; marketing environment; marketing management; marketing mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingové řízení; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39473