Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Nováková, Adéla ; Bula, Robert (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komplexním hodnocení marketingové komunikace v určité firmě. V teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci firmy Milan Novák. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení online marketingové komunikace společnosti.
The bachelor's thesis deals with a complex evaluation of the marketing communication in a particular company. The theoretical part focuses on a problematics of marketing, marketing communication, and theoretical foundation of analyzes that are used in this work. It also evaluates the current situation of the company milan novák. Based on an executed analysis, a proposal of concrete steps on how to improve the marketing communication of this company is created.
Keywords:
Communication mix; marketing communication; Online marketing; SLEPTE analysis; SWOT analysis; komunikační mix; marketingová komunikace; Online marketing; SLEPTE analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193126