Original title:
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors:
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
This diploma thesis deals with a concept of arrangements designed to increase customer satisfaction of Pražírna, s.r.o. The first section describes the theoretical background. The following analytical section analyses activities of the company and its contemporary marketing mix. This section also contains an analysis of the corporation's background, marketing research and SWOT analysis. The last section suggests changes and recommendations for enhancement of customer satisfaction in the area of provided services and marketing communication.
Keywords:
customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; quality and satisfaction improvement; Marketing; marketingový výzkum; zlepšení kvality a spokojenosti; zákaznická spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65506