Original title:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Translated title:
Propsal for an Improvement of Customer Satisfaction
Authors:
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
This diploma thesis deals with the issue of customer satisfaction with services of providing internet access of Infos Art s.r.o. in Prostějov. The thesis is divided into three main parts. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part of the thesis includes analysis of the company and then customer satisfaction survey. The last part of this thesis includes proposals to improve customer satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; internet access; marketing research; questionaire; dotazníkové šetření; internetové připojení; marketingový výzkum; zákaznická spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192071