Original title:
Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o.
Translated title:
Marketing Plan for Company SILVITA, Ltd.
Authors:
Falta, Marek ; Chudý, Martin (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost Silvita, s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace a metod nezbytných pro porozumění dané problematiky. Druhá analytická část obsahuje zpracování současné situace podniku na trhu a provedení dílčích analýz. V poslední části navrhuji komplexní marketingový plán, který dbá na splnění zvolených cílů.
The main goal of this bachelor´s thesis is to create a marketing plan proposal for Silvita, s.r.o. The first theoretical part is dedicated to the knowledge of marketing, marketing planning and methods which are neccasery for understaning the problem. The second analytical part describes characteristics of the current business situation on the market. The knowledge I got from both chapter is used in last chapter where I created complex marketing plan which follows chosen targets.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; SWOT analysis; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67228