Original title:
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí
Translated title:
Finding out the marketing processes of a construction company - a comparison of the Czech Republic and abroad
Authors:
Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je zjišťování marketingových procesů ve stavebním podniku a následně jejich porovnání se zahraničím. Teoretická část popisuje jednotlivé části marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na celkový průběh průzkumu a srovnání dat se zahraničím. Poslední fáze práce řeší doporučení a návrhy pro stavební společnosti.
The aim of the bachelor thesis is to determine the marketing processes in a construction company and then compare them with abroad. The theoretical part describes the various parts of marketing research. The practical part is focused on the overall course of the survey and comparison of data abroad. The last phase of the work addresses recommendations and proposals for construction companies.
Keywords:
construction company; construction market; marketing; marketing environment; marketing research; marketing; marketingové prostředí; marketingový výzkum; stavební podnik; stavební trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206844