Original title:
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Translated title:
Comparison of Bank Packages for Students
Authors:
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
This bachelor's thesis deals with the bank marketing. Its main aim is to determine, which bank is the best to meet the requirements of potential clients (students) and to evaluate and recommend the most effective banking package according to my criteria. This thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical bank skills . The theoretical part deals with marketing research and related marketing tools. The practical part is focused on the banking package G2, which I have selected from the product portfolio of the Commercial Bank.
Keywords:
bank; bank marketing; bank packages; Bank system; banking; marketing; marketing mix; marketing research; product; bankovní balíčky; bankovní obchody; Bankovní systém; marketing; marketing v bankovnictví; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11791