Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy Proposal
Authors:
Dražil, Michal ; MBA, Zdeňka Vašíčková, (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu konkrétní společnosti. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti marketingu. Druhá, analytická část charakterizuje vybranou společnost a popisuje současný stav jejího marketingového plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na kritické zhodnocení stávajícího marketingového plánu a navrhnutí jeho nového řešení za účelem dosažení vyšší efektivnosti marketingu.
This thesis focuses on the issue of marketing plan for the specific company. The first part of the thesis are theoretical solutions in the field of marketing. The second part – analytical, describes the selected as well as present situation of marketing plan. Practical part of the thesis is focused on critical evaluation of present situation of marketing planning and creating of new marketing plan to reach higher efficiency.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing planning; marketing strategy; SWOT analysis.; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67086