Original title:
Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Translated title:
SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Authors:
Mikula, Vojtěch ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Blaško, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
Keywords:
Entering into new markets; Marketing strategy; The marketing role in the management of the company; Marketingová strategie; Vstup na nový trh; Úloha marketingu při řízení firmy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/9747