Název:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Autoři:
Šimková, Anežka ; Šebesta, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně spokojenosti zákazníků vybrané prodejny společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Na základě provedené analýzy prostředí společnosti a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy jsou zpracovány ve verbální i grafické formě. Navrhovaná řešení jsou zpracovaná pomocí koncepce projektového trojimperativu.
This bachelor’s thesis is focused on analysing the customer satisfaction level of selected store retail chain Lidl Czech republic. The recommendations are designed to increase the level of customers satisfaction based on the results of the analysis of the marketing environment and results of customer satisfaction survey. Proposal were processed in verbal and graphical form. The proposed solutions are based on the concept of Triple Constraint.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; Zákazník; Customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61182