Název:
Výukový software pro návrh a analýzu poplachových zabezpečovacích systémů
Překlad názvu:
Educational software for the design and analysis of alarm intrusion systems
Autoři:
Müller, Vlastimil ; Škorpil, Vladislav (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Poplachové zabezpečovací systémy (PZS) jsou nedílnou součástí našeho pracovního i osobního života, kdy pomáhají jak s ochranou důležitých pracovních dat tak třeba vlastního majetku. Tato práce se zabývá teorií návrhu a analýzy PZS jakožto dvou důležitých faktorů ovliňujících efektivitu jejich finální realizace. V práci je rozebrán obecný postup návrhu, několik metod analýzy a samotné prvky používané pro PZS. Těchto teoretických znalostí je využito k návrhu a implementaci aplikace IASPlanner, která umožňuje zákres návrhu PZS a jeho následnou kvantitativní analýzu. Tato aplikace může být následně využita nejen k samotným návrhům, ale též při výuce předmětů zabývajících se zabezpečovacími systémy.
Intrusion alarm systems (IAS) make inseparable part of our personal and work life which helps us with protection of important work data or personal property. This paper looks into the theory of IAS design and analysis which are two important factors influencing final system effectiveness. Furthermore, general procedure of IAS design, a number of analysis methods and IAS components are discussed. This theoretical knowledge is used to design and implement an aplication called IASPlanner, which allows users to draw a layout of IAS and subsequently analyse designed systems. The aplication can be used not only for the design itself, but also for educational purposes.
Klíčová slova:
analýza; C#; návrh; PZS; software; systém; WPF; zabezpečení; analysis; C#; design; IAS; security; software; system; WPF
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/80780