Název:
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Překlad názvu:
Using the Tools of Business Intelligence in Customer Care Center
Autoři:
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
This master's thesis deals with proposal of Business Intelligence solution. The main task is analysis of Customer Care processes, based on which the Business Intelligence solution has been designed. Thanks to obtained knowledge changes has been made to get more effective contact process. The first part of the thesis describes the theoretical foundations of Business Intelligence. In the second part is analysis of the current situation and solution proposal.
Klíčová slova:
Business Intelligence; databáze; datové sklady; ETL; reportování; zákaznické centrum; Business Intelligence; Customer Care; Data Warehouses; database; ETL; reporting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66163