Original title:
Návrh marketingového plánu ve společnosti Technodat
Translated title:
Proposal of Marketing Plan in Technodat
Authors:
Obadalová, Blanka ; Janoš, Jaroslav (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve firmě Technodat Develop, s.r.o. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky při tvorbě marketingového plánu vycházejícího z odborné literatury. V následující části práce je charakterizována firma, dále jsou zpracovány analýzy a návrh marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
The aim of the thesis is a compilation of a marketing plan in Technodat Develop Company s.r.o. (Ltd). The theoretical part deals with individual steps of marketing plan compiling discussed in the specialist literature. The company it self is characterised in the following part of the thesis. The practical part also contains compiled analyses as well as the marketing plan proposal for the company based on the gained theoretical knowledge.
Keywords:
market analysis; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis; analýza trhu; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26506