Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Communication Mix of the Company
Autoři:
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
The main objective of this thesis is the analysis, evaluation of current communication mix of the Shockworks, s. r. o. and suggestions for its improvement. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues, the second part focuses on the characteristics of the company, marketing mix, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Klíčová slova:
komunikace; Komunikační mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing.; reklama; advertising; communication; Communication mix; direct marketing.; personal selling; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7631