Original title:
Komunikační mix společnosti
Translated title:
Communication Mix of the Company
Authors:
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (referee) ; Navrátilová, Ludmila (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
The main objective of this thesis is the analysis, evaluation of current communication mix of the Shockworks, s. r. o. and suggestions for its improvement. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues, the second part focuses on the characteristics of the company, marketing mix, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Keywords:
advertising; communication; Communication mix; direct marketing.; personal selling; public relations; sales promotion; komunikace; Komunikační mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing.; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7631