Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Authors:
Kopáč, Jiří Vili ; Zuzaniková, Lenka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se věnuje oblasti analýzy spokojenosti zákazníků společnosti GRAPE SC, a.s., jež poskytuje internetové připojení v severozápadních Čechách. Teoretická část řeší možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Master's thesis is focused on areas of customer satisfaction analysis of GRAPE SC, a.s. company which provide Internet connection in Northwestern Bohemia. Theoretical part of master's thesis solve opportunity of marketing research whose output will be analyzed in practical part. There will be propose suggestions and precautions on the basis of gained data. These measures will lead to general increasing customer satisfaction with providing services and increasing company earnings.
Keywords:
advertisement and propagation; customer; customer satisfaction; Marketing research; measurement of satisfaction.; questionnaire; dotazník; Marketingový výzkum; měření spokojenosti.; reklama a propagace; spokojenost zákazníka; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6738