Název:
Realizace internetového obchodu
Překlad názvu:
Realization of Electronic Commerce
Autoři:
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
The thesis deals with the analysis of selling method for special literature and suggests the solution how to realize electronic commerce in condition of minimal costs. It concentrates on the offer propagation using online tools and social networks, and gives the instruction how to deal with the solution of selling on the internet.
Klíčová slova:
elektronický obchod; Google AdWords; internetový obchod; online propagece; PPC reklama; realizace; sociální síť; electronic commerce; Google AdWords; internet commerce; online promotion; PPC advertising; realization; social network
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14874