Název:
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Překlad názvu:
Projected User Interface - Board Game
Autoři:
Kaisler, Vojtěch ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní stolní deskové hry. Tuto realizaci je možné rozdělit na detekci a projekci. Detekce prováděná infračervenou kamerou slouží ke snímání reakcí hráčů, kteří interagují se hrou pomocí jednoduchých gest rukou. Projekce promítá na stůl herní plán s figurkami pomocí dataprojektoru. Zvolenou promítanou hrou je stolní hra na hrdiny Dungeons & Dragons.
The thesis brings a project and an implementation of an interactive board game. The implementation can be divided into a detection part and a projection part. Detection, realized by an infra-red camera, serves as a means for recording players' responses. The players interact with the game through simple hand gestures. Projection screens a game plan, which includes the players' figures, on the table with the help of a data projector. The game chosen for projection is a role-playing game Dungeons & Dragons.
Klíčová slova:
detekce rukou; Dungeons and Dragons; infračervená kamera; kalibrace; OpenCV; počítačové vidění; uživatelské rozhraní; Zpracování obrazu; calibration; computer vision; Dungeons and Dragons; hand detection; Image segmentation; infrared camera; OpenCV; user interface
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61898