Název:
Physically Based Shading
Překlad názvu:
Physically Based Shading
Autoři:
Matěj, Šimon ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá zobrazováním materiálů v počítačové grafice, za použití metod, vychá- zejících z fyzikálních vlastností těchto materiálů. Jsou zde rozebrány fyzikální principy šíření světla a jeho interakce s objekty. Dále jsou popsané metody pro zobrazování, vycházející z těchto principů, a jejich vhodnost pro implementaci. Tyto metody jsou pak demonstrovány v aplikaci.
This thesis deals with imaging of materials in computer graphics, using rendering methods based on physical properties of these materials. Physical principles of light propagation and its interactions with objects are analyzed, several rendering methods based on these principles are described and then analyzed for suitability in implementations. Some of these methods are demonstrated in application.
Klíčová slova:
Assimp; OpenGL; osvětlení; PBS; Qt; real-time; shadery; Assimp; lighting; OpenGL; PBS; Qt; real-time; shaders
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62067