Název:
Rozvoj značky vybrané společnosti
Překlad názvu:
Brand Development of the selected Company
Autoři:
Horák, Jan ; Fait, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky společnosti Strojírenský zkušební ústav, s.p., která svým zákazníkům nabízí služby zkušebnictví, inspekce a certifikace. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřenou na problematiku marketingu a značek. Klíčová je potom analytická část, která obsahuje podrobnou analýzu aktuálního stavu značky „Strojírenský zkušební ústav“. Práce dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené jak na vnitřní prostředí podniku, tak na jeho zákazníky. Na provedený výzkum navazuje návrhová část s možnými návrhy, jak značku dále rozvíjet.
This master’s thesis analyses a brand of selected company Engineering Test Institute, public enterprise (SZU), which offers services of testing, inspection and certification. Theoretical part of the thesis is focused on literature research of marketing and branding theories. The key part is the analytical part, which contains a detailed analysis of the current state of the brand "Engineering Testing Institute". The thesis also contains a questionnaire survey focused on both the internal environment of the company and its customers. The research is followed by a final part with possible suggestions on how to further develop the brand.
Klíčová slova:
audit značky; B2B; branding marketing; certifikace; inspekce; PESTLE analýza; Porterova analýza; propagace; SWOT analýza; zkušebnictví; Značka; B2B; Brand; brand audit; branding; certification; inspection; marketing; PESTLE analysis; Porter analysis; promotion; SWOT analysis; testing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192125