Název:
Vizuální styl cestovní agentury
Překlad názvu:
Corporate identity of a travel agency
Autoři:
Zainer, Jan ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem mé diplomové práce je řešení grafických částí při navrhování cestovních produktů, jako jsou cestovní deník, cestovní hra a kapesní lupa. Dále se zabývám tvorbou webové grafiky listovních přílohových částí CI a reklamních tiskovin určených pro propagaci cestovního deníku. Na začátek bych chtěl podotknout, že se jedná o realizovaný projekt. Počet deníků jsem si stanovil na 500ks a hledal firmy, které by byly schopné nejenom deník vytisknout, ale také svázat a potáhnout. Zabývám se také externí propagací, řeším vizitky, faktury, dopisní papíry obyčejné i luxusní, dopisní obálky. Řeším zde také stojany na deníky určené pro samotný prodej. Je to komplexní řešení firmy od A do Z, včetně výroby a návrhů na výrobu.
The subject of the dissertation is a concept for the solution of the graphic and model applications of the travel agency´s visual style. I have concentrated on the main products of the agency such as the travel diary, travel game and pocket lens. I heve elaborated on the model concept of them. In particular I have described the process of the diary ´s creation , from the graphic design to printing and binding. In the appendix I have put the design manual. You can find there all the parts of the corporate identity such as colour definition and measurement of logo, logotype and text. I have also defined the secret area, business card, letter paper, invoice and envelope.
Klíčová slova:
Vizuální styl cestovní agentury; Visual style of travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3795