Original title:
Marketingový plán zavedení nového výrobku na trh
Translated title:
Marketing Plan of a New Product Launch
Authors:
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Predmetom mojej práce je efektívne zohžadniť východiská pre proces návrhu marketingového plánu zavedenia nového výrobku na trh, čo je spojené s analýzou segmentov trhu a príležitostí v danom odvetví pre konkrétny produkt.
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Keywords:
Analysis; consumer; cost; demand; launch; market; marketing mix; price; process; proposal; questionnaire; result; segment; solution; trend; value
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9133