Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Company Communication Mix
Authors:
Krejčí, Amálie ; Klimešová, Adéla (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunakčního mixu společnosti BEMETA DESIGN, s.r.o., především u programu HELP, který se zabývá výrobou koupelnových doplňků pro handicapované a pohyblivě omezené osoby. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu, ve druhé části zanalyzuji současný stav společnosti. Ve třetí části navrhuji změny na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti.
The bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of BEMETA DESIGN s.r.o., especially in terms of program called HELP, which focuses on the production of bathroom accessorize for disabled people. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part reviews the basic marketing terminology. The second part provides an analysis of the current state of the company, and the last part then suggests changes to increase the level of the communication mix of the company.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; marketing; promotion; komunikace; komunikační mix; marketing; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41220