Název:
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Překlad názvu:
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Autoři:
Faltusová, Denisa ; Kyselová,, Barbora (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce analyzuje strategickou pozici společnosti ŠKODA AUTO na automobilovém trhu. Ke kritickému zkoumání trhu byly použity analýzy SLEPTE, Porterův model pěti sil a také McKinseyho model 7s, SWOT analýza a Králíčkův rychlý test. Veškeré zjištěné poznatky na tomto specifickém trhu jsou shrnuty v závěru a s ohledem na současnou situaci jsou navržena opatření pro budoucí růst společnosti.
Master´s thesis analyses strategy position for ŠKODA AUTO at the automobile market. For critical examination of the market there were used SLEPTE analysis, Porter´s five forces model and also McKinsey 7s Model, SWOT analysis a Kralicek Quick test. All of those findings of specific market are summarized up in conclusion and with a closer look on the current situation, there were proposed measures for the future growth of the company.
Klíčová slova:
Kralicek Quick test; market analysis; McKinsey 7s Model; Porter’s five forces model; SLEPTE analysis; SWOT analysis; ŠKODA AUTO; analýza trhu; Kraličkův rychlý test; McKinseyho model 7s; Porterův model pěti sil; SLEPTE analýza; SWOT analýza; ŠKODA AUTO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69221