Original title:
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing research of Customer Satisfaction
Authors:
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
My thesis is focused on the issue of marketing research, concretely marketing research of customer satisfaction. The aim of my thesis is gathering of available theoretical data and above all analysis of a chosen company (Českomoravská stavební spořitelna, company). Practical part is furthermore focused on proposal appropriate changes in activities of analyzed company accord to theoretical data and with the consideration of company conditions.
Keywords:
customer satisfaction; marketing research; primary information; questionnaire; secondary information; dotazník; marketingový výzkum; primární informace; sekundární informace; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5390