Název:
3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu
Překlad názvu:
3D Drawing Application Using Kinect
Autoři:
Bačik, Radoslav ; Polok, Lukáš (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. V závere, je zhodnotený prínos projektu a navrhnuté ďalšie možnosti rozšírenia
Thesis informs about the process of creating 3D drawing application using Kinect. Thesis contains examples of 3d modeling editors, descriptions of interfaces to work with Kinect and a description of others used technologies. Conclusion contains benefit of projekt and other extension possibilities.
Klíčová slova:
3D; c#; Kinect; kreslící aplikace; OpenGL; 3D; c#; drawing application; Kinect; OpenGL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54826