Název:
Firemná kultúra
Překlad názvu:
Organizational Culture
Autoři:
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Firemná kultúra je dnes vnímaná ako jedna z významných zložiek konkurencieschopnosti podniku a spolu s firemnou stratégiou je dôležitým indikátorom jeho úspešnosti a výkonnosti. Bakalárska práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá sa zaoberá firemnou kultúrou zo všeobecného hľadiska. Druhá časť je venovaná porovnaniu japonskej, americkej a českej kultúry, pričom za kritéria porovnania boli zvolené Hofstedeho dimenzie kultúr a gender.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6605