Název:
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Překlad názvu:
Design and Implementation of E-marketing Company.
Autoři:
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
This bachelor’s thesis is engaged in e-marketing concept for company Mgr. Barbara Wilczková, lawyer. The aim is to describe problematic of e-marketing, analyze problems, valorize actual condition of company, propose and implement solution to promote company on the internet.
Klíčová slova:
advokacie; E-marketing; internetová prezentace; SEO; vyhledávače; webové stránky; E-marketing; legal profession; search engines; SEO; web site; website presentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16129