Original title:
Výběr a implementace informačního systému pro firmu
Translated title:
ICT Selection
Authors:
Trinh, Ngoc Minh ; Kindlová, Dita (referee) ; Koch, Miloš (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této bakalářské práci se budu zabývat výběrem a implementaci informačního systému firmy BODEHO s.r.o. Firma se zaměřuje na prodej oblečení a obuvi. Výsledkem této práce by měl být návrh informačního systému, které by zvýšily příjmy a popřípadě zlepšení funkcionality podniku. V první části se můžeme setkat teoretických východiskem a obsahuje vysvětlení základních pojmů související s Informačním systémem, a také problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetový obchody, které jsou jedny z hlavních faktoru e-commerce. V druhé části se nachází analýza aktuálního stavu informačního systému firmy.
This bachelor thesis deals with the selection and implementation in the information system of company BODEHO s.r.o. The company is reselling streetwear clothes and shoes. The result of the thesis should be a selection and implementation, which eventually this could improve incomes of company and their functionality. The first part of the thesis clarifies theoretical background and contains explanation of the basic concepts related with information systém and deals with internet marketing , internet strategy which focus on . Second part contains analysis of the current state of information systém.
Keywords:
7S analysis; administration interface; e-commerce; e-shop; information systém; internet marketing; internet strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis; 7S analýza; e-commerce; e-shop; informační systém; internetová strategie; internetový marketing; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178574