Název: Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu: Marketing processes in the construction industry
Autoři: Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingové nástroje.; soukromý investor; společnost; stavebnictví; strategie; Unistav; veřejná zakázka; analysis; communication mix; company; competition; construction; Marketing; marketing tools.; private investor; public procurement; strategy; Unistav

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/42278

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-568279


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet