Název:
Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu:
Marketing processes in the construction industry
Autoři:
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
The bachelor thesis „Marketing processes in the construction industry” is focused on the specific marketing processes construction industry that help to point out, identify and suggest solution of weaknesses within the marketing area of a specific construction company. The theoretical part contains a description of the construction market and marketing in the construction field in general. The practical part deals with an analysis of the selected building company.
Klíčová slova:
analýza; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingové nástroje.; soukromý investor; společnost; stavebnictví; strategie; Unistav; veřejná zakázka; analysis; communication mix; company; competition; construction; Marketing; marketing tools.; private investor; public procurement; strategy; Unistav
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/42278