Original title:
Marketingové řízení firmy
Translated title:
Marketing Management of a Company
Authors:
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
This bachelor’s thesis is deal with marketing management of a company in company focused on providing services. The thesis is trying to analyze existing situation of company in detail and marketing processes and instruments that are applied in the company. The thesis should come up to improve the current situation of especially with a strong emphasis on the marketing aspect. The thesis is based on theoretical knowledge and materials acquired in a participative company.
Keywords:
advertising; analysis; company services; INTERLOG; marketing; marketing management; marketing mix; planning; promotion; analýza; INTERLOG; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; plánování; propagace; reklama; služby společnosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14032