Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Company OKNO SYSTEM Ltd.
Authors:
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
The dissertation pursues to improve the communication mix of the company OKNO SYSTEM cc, and thereby strengthen and improve its competitiveness and raise awareness amongst the clients, which could contribute to the winning battle against opposition. I have subdivided the dissertation into three segments, namely the theoretical segment, which summarises the most important knowledge drawn from literature; followed by the analytical segment, in which I cover the situation of the current marketing as well as the communication mix, of the opposition as well as the clients. The final segment of this dissertation comprises of proposals and suggestions to improve the current state of the communication strategy.
Keywords:
advertising; communication; competition; customer; marketing; marketing mix; promotion; publicity; sales promotion; komunikace; konkurence; marketing; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6072