Název: Strategie Elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Strategy of E-commerce for Retail Company
Autoři: Gašpar, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické podnikání; Elektronický obchod; Internet; marketing; strategie elektronického obchodu; electronic business; Electronic commerce; electronic commerce strategy; Internet; marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6537

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-567961


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet